2011. június 28., kedd

AsRock Combo-Z 754/939 alaplap, hibás? - Jelenlegi ára: 1 Ft

ASRock K8 Combo-Z alaplap. AMD processzort tud fogadni, vagy 754 vagy 939 foglalatosat. Én 939 procival próbáltam, azzal nem sikerült életet lehelleni belé; mondjuk nem is vagyok egy nagy guru. Itt a vaterán vettem, az eladó megesküdött rá, hogy jó. Socket 754 procira volt jumperelve, olyanom nekem viszont nincs, így azzal nem tudtam tesztelni. Ha az ember igazat állított (és miért ne tette  volna), akkor 754-el mennie kell. De mondom, tesztelni nem tudtam, ezért inkább hibásként hirdetem meg. Égés, fizikai sérülés, púpos kondi nincs rajta.  
Részletes leírása itt:  http: //www. asrock. com/mb/overview. asp? model=k8%20combo-z
Csere érdekelhet bármi értelmes cuccra, elsősorban számítás- illetve rádiótechnika jöhet.
Személyesen a Gödöllő-Bp. Belváros csapásirányban tudom átadni. A súlya miatt nem gond postázni sem. Villámár esetében vállalom az ajánlott küldemény költségét belföldre.
Többi eladó vacakom itt.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-03 20:58
. AsRock Combo-Z 754/939 alaplap, hibás? - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése